Przejdź do zawartości
Start
O nas
Statut
Historia poradni
Misja i wizja
Pracownicy
Rejon działania
Procedura przyjmowania klientów
Procedury postępowania diagnostycznego
Oferta
Oferta pomocy
Oferta współpracy
Wydawanie opinii
Wydawanie orzeczeń
Harmonogram zespołów orzekających
Opieka nad placówkami
Warto wiedzieć
Leksykon pojęć
Informator szkolnictwa ponadpodstawowego
Propozycje do pracy
Aktualności
Do pobrania
Kontakt
RODO
BIP
Start
O nas
Statut
Historia poradni
Misja i wizja
Pracownicy
Rejon działania
Procedura przyjmowania klientów
Procedury postępowania diagnostycznego
Oferta
Oferta pomocy
Oferta współpracy
Wydawanie opinii
Wydawanie orzeczeń
Harmonogram zespołów orzekających
Opieka nad placówkami
Warto wiedzieć
Leksykon pojęć
Informator szkolnictwa ponadpodstawowego
Propozycje do pracy
Aktualności
Do pobrania
Kontakt
RODO
BIP
Dzieci lękliwe
Wychowanie lękliwego dziecka
Postępowanie z dzieckiem lękliwym
Dzieci nadpobudliwe
Jak postępować z dzieckiem nadpobudliwym psychoruchowo
Nadpobudliwość u dzieci
Wskazówki do postępowania z dzieckiem nadpobudliwym
Dzieci jąkające się
Zalecenia dla rodziców dziecka jąkającego się
Nauczycielu dziecka jąkającego się
Dzieci leworęczne
Program pracy z dzieckiem leworęcznym
Zasady postępowania z dzieckiem leworęcznym
Dzieci dyslektyczne
Ćwiczenia w czytaniu i pisaniu
Dla starszych uczniów – tygodniowe ćwiczenia pisowni
Dyktando w 10 punktach
Praca z dzieckiem dyslektycznym dla nauczycieli
Propozycje ćwiczeń kształtujących prawidłową orientację przestrzenną
Przykładowe ćwiczenia percepcji wzrokowej
Przykłady ćwiczeń rozwijających sprawność manualną i grafomotoryczną
Przykłady ćwiczeń usprawniających analizę i syntezę słuchową
Przykłady ćwiczeń usprawniających motorykę dłoni
Przykłady ćwiczeń usprawniających percepcję wzrokową
Rozwijanie percepcji słuchowej
Tygodniowe ćwiczenia poprawnej pisowni
Page load link
Przejdź do góry